Årets första träning.

Idag tränade vi på A7:an, det var kul! 14 killar och 1 tjej som tyvärr blev bortkörd av mig, det är jag ledsen för men jag hade varit tydlig om saken innan, även om jag måste erkänna att jag överreagerade en hel del, får be om ursäkt för det. Ett som är säkert är att vi borde starta upp träningen för tjejerna med, vad sägs om fredag 1630 på A7's konstgräsplan?
Det var bra drag på träningen, vi väddrade lite till att börja med, vi var ganska många närvarande och för Rassmus blev det en riktig familjefest;

Abudi Alsaleh
Björn Petterson
Gabriel Dahlbeck
Thyr Björnsson
Rassmus Björnsson
Oscar Aldrin
Jonatan Levin
Mathias Henningsson
Josef Eklund
Erling Malmqvist
Sebastian Bäckström
Eric Björkman
Joakim Sahlsten
och en annan kille från FG 86 som hette Hjalmar.

sen så gick vi på lite inhugg och sist men inte minst matchspel.




Ett glatt gäng som tränar koreografi.

En lagbild på de som krigade kvar längst i kylan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0